"I was totally abused in Speke store by the manager Chris he is totally disrespectful and the discrimation and lack of empathy from this manager towards disabled is absolutely shocking I hope this man doesn't face the public every day his attitude is awful try and do an exchange with the reciept yes that is right with the actual reciept this man terrorised me infront of members of the public while I accompanied my disabled sister there absolutely shocking behaviour from a manager of a store im Totally gobsmacked of his behaviour most arrogant man I have ever had to deal with massive chip on his shoulder because his staff member give me wrong information he then proceeded to abuse me I've posted his picture please beware of this man when shopping at the speke store", "Do Not use this company \r\nordered shoes on 3\/5\/22 on line as a birthday gift - gifted on 19th May ( actual birthday ) but shoes too big and tried to exchange in Westfield ( told not possible as paid by PayPal)\r\n \r\nDidn't have next size up so had to order something else on line as wouldn't give credit note ! Absolutely shocking customer service, Hi Mark,Thank you for taking the time to leave us a review.I'm sad to hear that the shorts were too large and you had to wait for your return to be refunded.I can see this has been refunded, for you.We do have to advise 10 working days, but normally refunds are much quicker than this!Thanks,Shan. No greeting, no please, no thank you. The Bury-based retail group agreed to buy Footasylum in March 2019 for 90m, but the deal has been caught in a tortuous process since then, with the CMA repeatedly trying to block it. I did receive some EMU slippers which I returned (they have confirmed receipt of the incorrect item) but still not received my order or refund.Now going to put charge back on my credit card and reorder items with a more reputable company.Terrible customer service: Live chat doesn't work, what's app repeats message, and cannot speak to the team. Change of mind returns accepted. To break them up politely to ask for helpit was like I had sowrn at them. Ordered coats for 2 of my sons in the sale. We hope to see you shopping with us very soon. When you purchase through links on our site, we may earn an affiliate commission. Provided the buyer can check the courier first, I would definitely recommend this company as the items are good quality and relatively cheap (sale items of course). This time, however, when I ordered, their courier choice was Yodel. Companies can ask for reviews via automatic invitations. We hope to see you again very soon.Thanks,Rebekah, Terrible customer service, they over sell stock make up some delayed delivery emails and then wait for you to contact them after a week saying they dont have any in stock heres a refund.
Suggested companies are based on peoples browsing tendencies. There was a problem. Absolutely fuming with this company. An email update at this point would have been helpful due to the vast amount of time I have wasted chasing this on a live chat that cuts you off with no outcome. Useless. - Anonymous. Rolling eyes, rude attitude. In real life, they are dull, boring and have no character at all. The service was quicker and excellent, I will buy more goods in the future, goods are quality, I will recommend it to more people, this shop put smile on my face. my issue with this is that you are only informed of this variation after you have paid for the item in the first place so at what point do we get to object to this term. The Footasylum app puts every store at your fingertips.-Footasylum UNLCKD Loyalty, but not as you know it. Got them cheaper than any other website. It's great to hear you are happy with the coat and that the delivery was so quick. Purchased 2 pairs of Salomon trainers in different sizes. Purchased 2 pairs of Salomon trainers in different sizes. For example, Footasylum has cleverly put together All Black Footwear and All White Trainers collections. Ordered item was faulty. Hey Getta,Thanks for leaving us a great review. Highly recommend and will definitely buy from Zavetti again. Will not use again. Thanks,Rebekah, Ordered a Nike Black Coat from Footasulym and within one day it arrived.Over the Moon with the coat and fast delivery.Highly recommended to anyone looking for dedicated online shopping experience.Theresa, Hey Theresa!Thanks for leaving us a review. Will definitely be ordering from them again. Labeled Verified, theyre about genuine experiences.Learn more about other kinds of reviews. There are plenty of people who would love to have your job and do a better job at it, too.Without generalising, this younger generation seem to only be able show emotion through emojis. Shocking company - bought two items trainers and sliders order value 100.28 never received. My items never came, and because the refund took so long and because I was worried the next order would not come, due to the courier service they used, I did not reorder. One very disappointed son this Xmas! Hi Louise,Thank you for taking the time to leave us feedback, we appreciate this.I'm disappointed to hear about the experience you've had in one of our stores.The price should have been honoured if the price tag had the label on.Could you please contact us with the trainers you were wanting to purchase in store, and we will see if we can honour the price for you.Thanks,Shan, I reported my order missing and instead of trying to help me they told me there is nothing they can do and said I have to go through my bank. The kind your customers really want. Treated myself to some new trainers and jogging bottoms in the sale! Was told that neither was possible because I didnt return them in the original shoe box! Please note that we may share your email with the company to verify your order. Delivery to Australia was super cheap and very very fast! Please note: The normal 14 day returns policy will re-commence from Monday 26th December. Once cleared, your points will turn into money off any future purchases. How are you today? Hey Maria,Thanks for taking the time to leave us a 5-star review.This feedback is lovely to see, we do take everything onboard and we are glad you had a great experience with us.We hope to see you again soon!ThanksShan. For more information on the cookies that our site uses click here. Ends: Mon 6 Mar 2023. High performance sneakers, trending streetwear and exclusive product weve got you. Shoved the card machine into our face. Will definitely be ordering again in the future, Great costumer sevices,I will highly recomanded I will come back as costumer sooni was ordered a pair of crocs,they look amazing,Thank u My parcel arrived 1 day earlier the Yodel driver was prompt and answering to my messages, Hey Elena,Thanks for taking the time to leave us a review. - Callum Phelps, posted 11 months ago They were dispatched quickly and delivered within a few days to Northern Ireland. The Footasylum stores and website have hundreds of your favourite brands, including adidas, Converse, Jordan, New Balance, Nike, Tommy Hilfiger, UGG and many more. 3 ratings with the average rating of 4 out of 5 stars. Was my daughter's main present - I'll never use this establishment again and urge others not to as well. Anyone can write a Trustpilot review. We had to ask him 3 times just to make sure, because he would just mumble something and walk off. 20%. Claim your profile to access Trustpilots free business tools and connect with customers. Hi Louise,Thank you for taking the time to leave us feedback, we appreciate this.I'm disappointed to hear about the experience you've had in one of our stores.The price should have been honoured if the price tag had the label on.Could you please contact us with the trainers you were wanting to purchase in store, and we will see if we can honour the price for you.Thanks,Shan, I reported my order missing and instead of trying to help me they told me there is nothing they can do and said I have to go through my bank. Different assistants all said different things to me and they told me they would deduct 2.50 for a refund despite me receiving a faulty product! Companies can ask for reviews via automatic invitations. Very disappointing.Would never order from them again! Before returning items you must notify Footasylum by telephone, letter, or email. They also offer a WhatsApp device but it doesnt work. Never again. !spoke to Edge lane store about colours in crocs.
Footasylum Reviews | Read Customer Service Reviews of www.footasylum Rock Woven Outdoor Pant. Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds. We hope to see you shopping with us very soon. Waited 14 days still not received refund so contacted them via onlo chat to be told system error why its not be refunded, they said it be another 10 working days, I requested it to to be fast tracked and its a joke they replied sorry and said I can have a discount code for next purchase said I don't think I'll be using your company again only to be cut off from chat. I was hesitant about ordering from this site after reading the reviews on here, but I ordered anyway because the item was priced so well. Heres how it works. Stay ahead of the game with the latest trainers and clothing from Footasylum.
How long does Footasylum take to deliver? - Reviews Placed my order and Was here the next day spot on service, Hey Carole,Thanks for leaving us 5 stars!I'm happy to hear that the staff at Edge Lane store were able to help you out, I have passed this review on to them.I'm also happy to hear about the super fast delivery!We hope to see you back again soon.Take care.Thanks,Shan. Subscribe in print, digital, or a great-value bundle. After 6 attempts to chase delivery of my item, I have finally just been informed the order was cancelled on the 23rd. They also offer a WhatsApp device but it doesnt work. 2. If you miss this window, youll have to go through the returns process. They have scribbled size 7 on it. We hope to see you again very soon.Thanks,Rebekah, Terrible customer service, they over sell stock make up some delayed delivery emails and then wait for you to contact them after a week saying they dont have any in stock heres a refund.
Footasylum discount codes March 2023 - finder Ireland Was looking everywhere but at her customers. Footasylum. We hope to see you again soon!Thanks,Rebekah, Spent 8 hours looking and this was the only place that had my correct size and colour of crocs!! Since Footasylum doesn't have a customer service number I had to text them. Order placed on Monday standard deliver paid for and the parcel arrived the next day. Perfect from start to finish. To start a return, fill out the returns form that came with your order and follow the instructions on the form. Footasylum exchanges are only available in the UK. Strengthen your review by uploading photos & videos. I have been waiting for confirmation that my return has been received/refund for 3+ weeks. Replies to negative reviews in < 24 hours. Hi Sinead,Thanks for taking the time to leave us a 5-star review.We are so happy you love your order! After 6 attempts to chase delivery of my item, I have finally just been informed the order was cancelled on the 23rd. When you shop Nike online, either on Nike.com or in the Nike App, you can shop with confidence, knowing we'll give you plenty of time to make sure your Nike items are just right. It goes against our guidelines to offer incentives for reviews. They were dispatched quickly and delivered within a few days to Northern Ireland. 2023 Trustpilot A/S. Nike Retro Fleece Jogger 4083633700 Mens Sportswear. With this in mind, Footasylum put all black shoes and all white shoes in its own featured collection so shoppers can easily find the most popular shoe style in classic colours. Over 90 off RRP. At Footasylum buy Designer clothes, footwear, Mens trainers, clothing, shoes & footwear from great brands: Adidas Originals, Nike, Converse, Vans, G-Star, Fred Perry, Supra, Franklin & Marshall, Ugg boots, Beck & Hersey, Criminal Damage, Voi jeans & more, Unit 1 Broadfield Distribution Centre, Pilsworth Road, Heywood Has anybody else been caught out with this variation of footasylums terms and conditions relating to returns over the Christmas period. Anyone can write a Trustpilot review. I have no complaints at all, fantastic service.. item arrived perfect after 3 days. Lancashire Visit our corporate site, Future US, Inc. Full 7th Floor, 130 West 42nd Street New York, NY 10036. AVOID THIS COMPANY!!!! Suggested companies are based on peoples browsing tendencies. Turned up the following morning as promised, kept fully updated by text and email throughout the delivery/ordering process.
What Is Nike's Returns Policy? | Nike Help I would avoid at all costs. Over 90 off RRP. For every 1 spent, you'll earn 5p back every time you shop online or scan in-store. Get Code. If your order is incorrect, or the goods are damaged or faulty, contact Footasylum asap. 1996 Retro Nuptse Jacket. As one of the UKs leading sportswear, streetwear and fashion apparel retailers, Footasylum has access to the latest collections from popular brands. Also it was delivered to Republic of Ireland avoiding customs charges. Anyone can write a Trustpilot review. . Very disappointing.Would never order from them again! Wow! 1 Helpful Report (3 years ago) F Returns - Difficult 0.00% Industry Average " I got the wrong size shoes and to return them I have to pay 160 . Hey Clare,Thanks for taking the time to leave us a 5-star review.We appreciate your words and effort, and we are so happy that you have had a good experience with us.We hope to see you back soon!ThanksShan. After reading reviews I wished I hadn't been such a scrooge but, 3 days later and 3 left to go Santa delivered. If you don't like it, leave.
footasylum returns faulty I would definitely recommend and will be a returning customer. Thank you for super quick delivery too :))", "I was assured me order would be amended when I requested to cancel it however this was not the case and now I\u2019ve to wait even longer for a refund and have to pay to return the item which apparently I will be refunded for however based on previous correspondence I won\u2019t hold my breath won\u2019t be ordering again". No one will bother to contact you or sort it out either, Hi Ryan,Thank you for your feedback, this is appreciated!I'm disappointed to hear that you never received your order.I can see that this was sadly lost on the way to you and we were only made aware of this when you contacted us.I can see this has been refunded, please allow up to 10 working days for the funds to hit your account.Thanks,Shan, WHAT A JOKE, ordered some shorts online, received OK but were to large so I sent them back they said it will take 10 working days for refund. Perfect from start to finish. Trying to get through tocustomer services horrendous, gave me the number to generate the return labelat Asda and it didnt recognise this.The Whats App message sent on the 12 January has still not been read and Klarna have reinstated the payments, so we are left with a pair of shoes that dont fit. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and theyll be displayed as long as an account is active. Customer Service. Would you like to add a photos or videos? Great to hear that the parcel arrived so quickly. The North Face. Ordered some trainers at 10.30pm amd paid for next day delivery. Would not recommend. Great to hear that the parcel arrived so quickly. Shocking customer service, an item was missing from my parcel and all they kept saying was that they had cctv footage of the item being packed and could not resend it.Disgraceful how they are able to operate. All students enjoy 10% off at Footasylum. Will buy again, Ordered 2 hoodrich tracksuit such a great price bought for my son he loves them great selection easy shopping experience I always look here first before jd fast delivery. For full terms and conditions see here. Rather than shopping on the Footasylum website, the Footasylum app (which is available on iOS and Android devices) is a quick and easy way to shop the full product catalogue from your phone or tablet. FootAsylum only refunded 1 pair (after a lot of research, I can see that this is common practice for these charlatans) I paid through Klarna, sent Klarna the return receipt which proves that ToYou delivered the return to FootAsylum but FootAsylum still try to lie and say that 1 pair has been returned when I know that they have received 2 pairs. Don't forget to tag us on our socials.Hope to see you back soon!ThanksShan. Totally amazing service cannot fault. That is great news that they arrived a day early!We hope to see you again very soon. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and theyll be displayed as long as an account is active. In November 2022 I placed an order with FootAsylum and it never came. The costumers service was a nightmare to get through too as I was speaking to a robot at first via their live chat option. - Mel, posted 7 months ago First and last time I will use this company. The lines are open from08:30 - 19:00. Shoved the card machine into our face. " My delivery had been opened & purchases replaced with another companies item, clearly the delivery driver from Hermes, when I contacted Footasylum (0nly contacted by Chat, no phone number or email, how bad is that) they did not want to know and would not entertain any investigation or refund, lost 150.00 what a shambles of a company you be ashamed . Both pairs didn't fit well so returned both pairs in exactly the same parcel as they were sent through FootAsylum's preferred choice of courier ToYou through Asda. Alpyrex. And would recommend to all my friends amd family. Absolutely fuming with this company. You can sign up to Footasylum UNLCKD via the Footasylum website before using it on the app. Thanks,Rebekah, Absolutely smashed it with the help from the fosse park team staff he helped me with what.
very helpful as Liverpool didnt answer the phone. Was my daughter's main present - I'll never use this establishment again and urge others not to as well. All rights reserved. All items were of good quality material and actually fit my ever growing teen (usually nothing does as he's between sizes). Hey Cheryl Thanks for leaving us a 5* review we really appreciate it. Easy! Will buy again, Ordered 2 hoodrich tracksuit such a great price bought for my son he loves them great selection easy shopping experience I always look here first before jd fast delivery. Keep up the good work Terry!Thanks so much.Tanya. I brought some trainers and returned them just before the 28 day period which was allowed for returns. Refunds are made to the original payment method, and products must be in their original boxes and packaging. That is great news about the fast delivery.We hope to see you again very soon.